Gülşah Der Ki :



"bazı günler kahvaltıdan önce 6 imkansız şeye inandığın olur."

23 Mayıs 2010 Pazar

Hızla akıp giden zaman...




Günler nasılda hızla akıp gidiyor..uyanıyorsun öğlen oluyor ve sanki akşamı göremeden gece kapında.. yaz geldi ışıl ışıl her yeni gün.. içimde bu yaz ne yapsam,nereye gitsem,kimi görsem düşünceleri uçuşup duruyor...

mervemi çok özledim.. canım dostum.. arayamıyorum ,o aradığındada nasıl oluyorsa açamıyorum - e arada oluyor yani- :)) gidince beni iyi bir fırçalayacak :) çok özledim seni dostumm çooookkk..

dün kübra bizdeydi .. size geliyorum diye telefon eder etmez güzel bir kahvaltı hazırlamaya koyuldum.. bizimkisi bi sevindi bi sevindi .. canım yaa,herşeyimm.. sonra nurhayat ablayı çağırdık bi fasılda onunla yaptık,rana her zamanki gibi bizi gülmekten öldürdü,deli kız..



bugün ne oldu dersin?. .. dersaneye geldim ve dolabımı açtım ki .. ne göreyim bir pembe kutu.. içinde mor tüllere sarılı çikolatalar şekerlemeler ve bir not.. allahım her gün biri bana süpriz yapmıştır belki diye açıyorum dolabımı :)) işte o gün bu gün .. :)) ayşegülüm bana süprüz :) yapmış.. o kadar sevindim ki ya.. resmen ağzı kulaklarına varmak deyimini mecazdan sıyırdım ..
ben kutunun sevincini yaşarken kapı çalındı bir öğrenci tebeşir almak için içeri girdi de yüzümü zor toparladım .. ayşegülüm çok teşekkür ederim canım ya .. off off





6 gün sonra finallerim başlıyor .. ayın altısında 4 final yedisinde de 3 final var.. resmen 1 yılı geride bırakıyorum edebiyat yolculuğum da.. derken iki derken üç.. allahım mezun oluyorummm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder