Gülşah Der Ki :



"bazı günler kahvaltıdan önce 6 imkansız şeye inandığın olur."

18 Mayıs 2010 Salı

Koş !


insanın doğruyu söyleyince 9 köyden kovulması ne kadar enter Hasan..
üstelik söylediğin doğru bütün yanlışların belini kırabilecek bir doğru iken..
kazanılmış olumsuz deneyimler dururken insanın ille de o deneyimleri yaşamak istemesi hangi mantığa sığar ki.. gerçekten bilemiyorum...

hayatımda yüzüne bir kez güldüğüm her insanı mutlu etmek istiyorum..
ama öyle çelme takanlar oluyor ki bir an sevmekten soğuyorum..

herkese iyi olmak er kişinin işi , burayı anladım
er kişiye kim iyi olacak onu da anlasam bi..

insan gerçekten iyi olabildiği kadar insan..
vicdan mekanizmasına milyarlar sıkışan insanlar var ki
tamiri güç ücreti fazla hastalıklara sahip kendileri..

hiç durmaksızın insanları mutlu etmek ve bunun sonucuna mutluluğu bağlamak
veya tam tersi ; insanların kederleriyle kederlenmek,dertleriyle muzdarip olmak sanıyorum bu zamanda ütopik bir olgudan öteye geçemeyecek..

ruhları kirlenmiş,iyilikten nasibini alamamış,üşengeç kimlikleri etrafımda görmek istemiyorum..
gerçekten bazen hayat katlanılmaz bir hal alıyor...

Takatini zorla ve koş…Oraya…

Kent soysuzlarının, aşk eşkıyalarının, gurur kırmak için hendek kazanların,
dokunuşun esrarından acizlerin, kontrol edilmeyen sevilerin, intiharla
harlanmayan yaşamların olmadığı oraya… Koş…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder