Gülşah Der Ki :



"bazı günler kahvaltıdan önce 6 imkansız şeye inandığın olur."

17 Haziran 2010 Perşembe

zor günler..

uzun zaman oldu yazmayalı..
yazacak bir şey olmadığından olsa gerek.. bugün regaip kandili.. cemi cümle oruçluyuz :)
kübra alper ve nevriye teyze gelecek iftara.. kalabalık ile yenilebilecek en muhteşem yemeklerimizden olan şipsi yiyeceğiz bu akşam.. yada bu gece mi demeliydim :)
öyle geç okunuyor ki akşam ezanı gerçekten bire bin sevap dedikleri bu olsa gerek..
gerçi ben gibi nasipsizler 7 ayrı hamamda 40 tas su dökünsede arınamaz belki ama karınca misali niyet ettik allah rızası için oruç tutmaya işte :)
çerkez olduğum için şükürler ediyorum bazen.. iftarda en muazzam yemekleri yemek var birde şips yemek var ki bu ikisi arasındaki uçurumu çerkez olmayan çeçen olmayan anlamaz.. malum baba tarafından da çeçenlik var..neyse bu kadar milliyetçilik benim çıtır çerez eğlencelik blogum için fazla bile ..




iş hayatım da sona erdi malum..
dersane bitti kel göründü :) dün bir eczane ile görüştüm sağolsun zeynep ayarladı benim için..
işveren ile uzun uzun konuştuk soru cevap şeklinde.. en son : bize 2 gün mühlet ver biz sana kararımızı bildirelim dedi abi.. heyecenla bekliyorum yarını,artık bugün geçti..
eğer olmadı derlerse gerçkten ama gerçekten çok üzülürüm bu eczane için neredeyse son şansım.. bende niye taktım bu eczaneye bilmiyorum ama içimde bir aşk gibi ya..
ne zaman sempati duymaya başladım ne zaman bu denli istek geldi içime bilmiyorum ama istiyorum çok istiyorum :)

bir kaç gündür içim buruk.. mutsuzum.. hayatımda değişen bazı şeyler oldu diyim.. bu eczane işi olursa en azından biraz unutacağım üzüntülerimi.. umarım hayal kırıklığına uğramam..

blogla uğraşmak buraya bir şeyler yazmak güzel.. kimseye söylemesemde linki kendi kendime çalıp oynuyorum işte kimene :)

1 yorum: