Gülşah Der Ki :



"bazı günler kahvaltıdan önce 6 imkansız şeye inandığın olur."

12 Mayıs 2010 Çarşamba

(12.04.2010) Hayırlı Olsun Mu?

E olsun bari.. Kendi kendisime bi şeyler yazabileceğim, imlaya ve edebi kurallara riayet etmeksizin coşabileceğim bir sayfam olsun istedim.. yaklaşık 8 yıldır kağıtlara günlük yazıyorum,oysa şimdi geriye dönüp kendime baktığımda şaşırıyorum.. deniyorum deniyorum olmuyor.. günlük yazamıyorum.. belki blogger bana yardımcı olur.. olur mu? görücez..

facebooktan bir gün sıkılacağım aklıma gelmezdi.. sanıyorum bu yüzden buradayım..

yazmak güzel.. hiç kimsenin okumayacağını bilsen dahi güzel..

yazıyorum.. ardımda bırakmak için değil yanımda götürmek için yazıyorum.. (adı yok)

1 yorum:

  1. ben okuyorum günlügunu haberın olsun herşeyi yazma :)

    YanıtlaSil