Gülşah Der Ki :



"bazı günler kahvaltıdan önce 6 imkansız şeye inandığın olur."

16 Mayıs 2010 Pazar

Baba Nedir?


dersanedeyim.. pastanemiz sağolsun nete girebiliyorum , dün babam aradı ve yarın Türkiye'ye geleceğini söyledi.. hislerim allak bullak.. yoksa allak pullak mıydı ,neyse ondan işte..

canım o kadar sıkkın ki.. ne şaşırabiliyorum bu habere ne sevinebiliyorum.. hayatımın tuzu buharlaşıp uçmuş.. sanki hiç bir şey beni sevindirmeyecekmiş,hiç bir şeyden mutlu olamayacakmışım gibi..

bi sihirli değnek olsa.. her şeyi yoluna koysa.. el üstünde tutulmak ilgiden boğulmak istiyorum,allahta beni böyle yaratmış napalım : )

boşluğa düşmekten allah beni korusun.. insan yapmayacağı şeyleri yapıyor,yapabiliyor,,

neyse bırakalım kuru gürültüyü..

babam geldiğinde boynuna atlayıp ona sarılmalıyım? yoksa hoşgeldin deyip sakince buyur mu etmeliyim hayatıma .. kızmalı mıyım içimde biriktirdiklerimi kusup,yoksa hiç bir şey yokmuş gibi kaldığım yerden devam mı etmeliyim sevmeye.. bilmiyorum.

o kadar az söyledim ,o kadar az içimde : baba... kazasını yapmak için tesbihlerce baba desem doymam... babaya mı doymam,babamama mı doymam işte asıl sorun burada başlıyor..

ben babayı özlüyorum..

babamı değil...
16.05.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder