Gülşah Der Ki :



"bazı günler kahvaltıdan önce 6 imkansız şeye inandığın olur."

23 Aralık 2010 Perşembe

Diasa da demiasa da farketmez ben diacağımı derim :)

uzun zaman oldu yazmayalı farkındayım..
eskisi kadar bilgisayarla haşır neşir olmadığımdan olsa gerek..
Diasa Mağaza Müdürüsü :) oldum görüşmeyeli.. henüz mağaza kullanımda değil.. bi kaç güne kadar açılacak.. mağaza sahibi Ferhat Beyle aynı projede buluşmamız ilginç tesadüflere dayalı.. şimdilik karşılıklı güven ve hoşgörü içinde mağaza açılışını bekliyoruz. zaman ne gösterir bilemem tabi. umarım her şey güzel olur.

dün kübram ile konuştum . bi yandan ağlayıp bi yandan konuşmak zorlasa da beni hasretimi giderdim işte kendimce.. ve kapattıktan sonra takribi :) 45 dakika ağladım. ağlamalara doyamadım desem içimdekileri ifade eder mi bilemiyorum ama onu çok özledim. çok .. sonra yavuz amca ve nevriye teyzeyle konuştum . bi postada onların özlemiyle ağladım,heder oldum :) bakma güldüğüme gerçekten bi ara salon dönmeye başladı gözümde.. baktım durumum ciddi ağlamayı kestim hemen :)

neyse uzun zaman sonra bu kadar yazı fazla :P
yakın zamanda döneceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder